Kızım 27 aylık son 1-2 aydır sanki bana bağımlı gibi, sürekli kucağıma gelmek istiyor sürekli yanında olayım istiyor önceden ananesinde falan dururdu şimdi kimsede durmuyor çok kısa bir zaman duruyor ve yine beni istiyor babasını daha çok sever normalde ve bunu söylüyorda ama onda da durmuyor çok fazla. Tuvalette bile yanımda almazsam kapıya vuruyor içeri almazsam ben çıkana dek babasının kucağında ağliyor. Gece çok fazla uyanıyor, uyumak istemiyor.. Normalde kapalıyım bir tülbent bile taksam daha çok yapışıyo giderim diye. Babası gel sarıl diyo veya öpücük iatiyor nispet yapar gibi gelip bana sarılıyor öpüyor. Bir ablası var bana sarılmasını istemiyor babası sadılsın istemiyor ve hatta onlara vuruyor hala bırakmazlarsa ağlıyor… Normalmi sizce bu durum