busra2332 bende 2 yaşında bıraktırdım doktorumun tavsiyesiyle mama yok dedim boş kutuyu gösterdim onun yerine normal süt yada çikolatalı muzlu süt falan verdim bi kaç kez içti bir hafta da da unuttu evet süreç zor ama artık mama yok derseniz bir müddet sonra bebeğiniz de kabullenecektir.önemli olan istese de sizin yok deyip iradeli olmanız emin olun onlarda alışıyor yoksa bıraktıramazsınız. Benim arkadaşımın. Bebeği 4,5 yaşında falan bıraktı yemek falan da yemiyordu mama içiyorum diye şuanda yemeklerden bütün vitaminini alması lazım yoksa gerçekten zorlanıyor insan