mirayezgii Linaaa90 bizde 1 ay önce olduk bu aşıları ama hiç kusma olmadı. Ağız yoluyla verilen verem aşısıydı galiba tam emin değilim ama onu verdikten sonra mı kustu? Eğer öyleyse aşıyı kusmuş olur çünkü. Hastaneye görünün isterseniz belki tekrardan yaparlar
Linaaa90 mirayezgii hemen kusmadı 5-6 saat sonra kustu çok kusan bir bebek değil ilk defa bu kadar kustu 3. Yü kussaydı acile gidecektik çok şükür kusmadı
Linaaa90 ysmnp çok mu kustu senin ki doktorumuzu aradık 3. Kusarsa acile git dedi de bende kusunca aniden panik oldum şimdi iyi çok şükür