Sydaht aynı durumu yaşadık. 1-1,5 yaşından sonra damak tadları oluşuyor ve reddetme başlıyormuş. Doktorumuz farklı tariflerle hafta da bir dene demişti. Direk eline verseniz ısırarak çiğnemiyor mu, ya da pütürlü gıdaları yemiyor mu. Sadece öğürme beğenmediğinden kaynaklı olabilir mi