Kızlar bayramdan önce açık kapı başvurusu yaptım maddi olarak biraz zorlanıyoruz o yüzden bugün aradılar sosyal yardım ve dayanışma vakfına gelip başvuru yapmanız lazım dediler de ben başvuruyu e devlet üzerinden yapmıştım illaki gitmek mi gerekiyor bir de varsayalım ki yardım verilecek miktarı belli midir