bebekece oğluma 120*200 Montessori yatak aldik 18aylikken odasina gecirdim iç yatağını idaştan aldım dışını da trendyoldan normal ahşap bı montessoriydi baya da uygundu o sırada şuan oğlum 3,5yasinda hiç bir problem yaşamadık sapasağlam çoğu zaman uyuyana kadar ben de onunla yatıyorum gayet sağlam. İç yatağını kaliteli bir şey aldıktan sonra dışının bir onemi yok bence