Mrt06 bugün 4.günümüz. 22 aylık şu an. Birden kesmedim hem onun psikolojisi için hemde kendi göğüslerim şişmesin diye. Yaklaşık iki ay önce başladım. Konuştum sürekli emen bebekleri gösterdim bak o bebek emiyor sen artık abi oldun yakında hep bizim gibi yemek yiyeceksin vs psikolojik hazırladım. Sonra hep not aldım günde 5 kere mi emiyor azar azar 4-3-2-1 derken tamamen kestim böylelikle göğsümde de ağrı olmadı bu şekilde yapmanızı öneririm