nurcuk1 hiç canını sıkma bana da aynısı dendi ilk kontrolde çok küçük sorun olabilir hemen kapanır dedi hemşire bende senin gibi çok korktum iki farklı uzmana gösterdim inanır mısın biri bakmadı bile.O ne saçma şey dedi bıngıldak kapalı doğan bebekler var onların bile başı büyüyor dedi.Diger doktorda kontrol etti bıngıldak açık dedi suturlar önemli olan onların kapanmaması dedi diğeri de.Her ay düzenli büyüme olup olmadığını kontrol ettir mutlaka.Biz 34 ile doğduk 4. Aydayiz 40 cm olmuş bıngıldakta hala açık dediği gibi hemen kapanmadı yani