inarches Kızlar doğum yapalı 55 gün oldu hala kanamalarım lekelenme şeklinde devam ediyor başına böyle birşey gelen oldu mu ?
kbrygzalp inarches benim 40 güne kadar olmustu dr normal ama gecerse gel demişti bişi çıkacagını sanmiyorum ama içinizi rahatlatmak için bi gidin derim
selinbati inarches benimde 60 gün kadar sürdü hatta 10-15 gün kesildi sonra regl oldum. Doktoruma sorduğumda normal demişti
Gnslll 3 ay olcak hala geliyor sanki akinti gbi ara ara giderek rengi aciliyor benimde gitmem lzm doktra bu kdr uzamasi normal mi bilemedim benimkininde
3ccukannesi Rahim duvarında kalınlaşma yada incelme olabilir ama içinizde parça kalsaydı az az değil çok yoğun kanamanız olurdu doğum sonrası kontrole gittiniz mi