2 aylık oğlum Bursa da yaşıyorum bu aralar hava bulutlu ama aşırı nemli 20 25 arası sıcaklıklar . Dışarı filan çıktığımız zaman uzun kollu ve penye battaniyeyle çıkarıyorum . Diğer çocuklara bakıyorum kısa kollulara geçilmiş ben daha cesaret edemiyorum ya üstünü değiştirdiğim zaman bile hemen hapşırıyor . Daha erken mi ya da ben mi abartıyorum bilmiyorum ilk çocuğum ne olacak böyle 😅