Bebeğim 4 ay 25 günlükken doktora gittik şükür gelişimi iyi ve o zaman 9.600 gramdı. Sadece anne sütü alıyor. Doktorum ek gıdaya başla dedi. Şuan 5 ay 13 günlük ama başlamıyorum. Çünkü gelişimi iyiyse ve anne sütü gibi muazzam bir şeyi tek başına almalı bence. Çünkü birçok makale okuyup araştırdım. Tabiki gelişimi eksik ya da siz istiyorsanız verebilirsiniz. Bence anne ve bebek bunu hissediyor. Ne zaman başlayacağını. Çok gariptir biz anneler bebeğimizi anlıyor ve hissediyoruz. Bu muazzam bir şey. Mesela Şuan biraz istekli olduğunu biliyorum ama süt içerken aldığı keyifli ve isteği görene kadar bekleyeceğim:)