frappuccino benim kızım da 9 aylık oldu abi gel asil baba diyor bilinçli olarak yani abisine abi babasına baba babıldama denilen sesleri de çıkarıyor ama onları bilinçli söylemediği için kelimeden saymıyorum oğlum da 6 aylıkken ilk kelimesini söylemişti