minnosvetontis
Merhaba.Terapinin de alanları var konusmuyo diyip gecilmiyo neden konusmadıgına bakılıyo harfi mi çıkartamıyor artikilasyon bozukluğumu var gibi gibi.Bizim toplam 10 kelimemiz vardı başladığımızda 2 ayın sonunda hem kreş hemde terapistle 3’lü cümlelere geçti suan sohbet edebiliyoruz dısardan biri de anlayabiliyor artık biz cok faydasını gördük ama dogru iletişimle ögrendi bence suan hala devam ediyoruz ama ögretmeni degişti 2 haftadır kızımda cok bir ilerleme yok gibi yani yeni kelimeleri yok gibi