Tecrübeli anneler ne kullanabilirim ne yazdirabilirim acile gitsem yardimci olurlar mı daha önce gittim dekort iğne yaptılar iyi geldi döndü etkisi geçince yine başa . Ne yapacağımı bilmiyorum KBB ye de randevu bulamıyorum sağlık ocağı hiçbir şey yapmıyor acil desen iğne yapıp yolluyor evet o gün harika geçiyor ama sonra yine başa dönüyor .
Gözlerimi açamıyorum oksure oksure bir hal oluyorum 😵💫
Yaşayanlar nasıl tedavi oldunuz ya ?