deniztalta Kızlar bebeğim 11 aylık ek gıda yiyor malum havalarda ısııyor yavaştan aşırı su içme isteği var yani ilk bir sğre kana kana içiyor sonrası yudumlıyır akıyor aşızdan falan ma yine istiyor normalmi bu ayda suyu çok istemesş
Tugce0142 deniztalta benim oğlumda aynı 11 aylık suyu çok içiyor yarın doktor kontrolümüz var soracam bu durumu
amansallagitsin deniztalta nrml su içmesinde neden bi problem olsn ne gzl iste icsin bi zarari yok bol bol icsin hem enfeksion olmaz hemde hastalik yakalanmaz zfn ates filn da bile doktrlr bol bol su icsin derler
Mazikeen deniztalta aman maşallah diyin su içsin iyidir idrar yolu enfeksiyonu olmaz kabız olmaz vücudu susuz kalmaz
Tugce0142 deniztalta sordum canım doktora su içmesi iyi bi şey içsin tabi ki dedi çişinide yapıyorsa sıkıntı yok dedi benim oğlum hem çok su içiyor hemde bezi hemen doluyor çiş yapması da iyi sorun yok yani