Kızlar 4 ayimiza girdik bebeğimle. Sabah 8.30-9 arası ilk uykusunu yapıyor yaklaşık yarım saat bir saat uyuyor. Bende bu süre içinde spor salonuna gittim birkaç kez kayinvalideme bırakarak. Ama sürekli ondan rica edemiyorum artık. Öğleden sonra gitme şansım hiç yok büyük oğlum kresten geliyor ve evde oluyor. Sizce bebekle gitsem yapabilir miyim mama versem orada uyur mu bilmiyorum yaaaaaa