11 aylık oğlum sürekli ağlıyor. Hele bugün illallah ettirdi artık. Durmadan ağlıyor beş dakika sussa şükrediyorum. Eminim bir sikintisida yok hep mızmız bir derdi var gibi ağlamıyor. Pişikte değil niye böyle yapıyor anlamıyorum o kadar ofkeleniyorumki anlatamam bu da bir sendrommu eğer öyleyse çabuk geçer umarım pufffff😕