merhaba diş çıkarma dönemindeyiz altlar çıktı ama çıkarken hiç sıkıntılı değildi bi baktım çıkmış ama üst dişler çok zorluyor ben dii jeli kullandım bi arkadaşımda zeytinayğına karanfilin tomurcuk kısmını toz haline getirip biraz buzluğa koyup öyle sürmemi söylemişti oda çok iyi geldi şuan üst dişler çıkıyor ve gerçekten hiç uyumuyolar sürekli ağlıyolar çok sıkıntılı bi süreç 🥲