Merhaba herkese bugün 5 ayı doldurduk ilk 3 ay gece uykusuna yatınca en az 5 saat uyurdu şimdi derin uykuya geçmekte zorlanıyor daha sık uyanıyor bikac gün dur diş diye düşündük ağlayarak uyandığı için 1 hafta sonra ise basliycam sabah da iyice erken uyanmaya başladı bugün 5 de kalktı mesela deneyimli annelerden destek istiyorum daha verimli uyku için neler yapabilirim bu arasa anne sütü alıyor ama mamaya geçmeye çalışıyoruz ufak ufakta ek gıdaya başlıyoruz sürekli memede uyumak istemesi bırakınca aglamasida ayrıca beni üzüyor ve çok yoruyor