Arkadaşlar oğlum 15 aylık ara ara parmak uçlarında yürümeye başladı bu durum normal mi?
Görümcem Instagram’da bir videoya denk gelmiş otizim belirtileri diye konuştu canımı sıktı daha önce bu duruma denk gelen oldu mu birde konuşmasını gelistirmek istiyorum neler yapabilirim? Bababa dede maama dan başka kelimeler söylemiyor