çok küçük olduğu için net görünmüyor olabilir ama oğlum bir anda bacağını tutarak ağlamaya başladı. Hemen üstünü çıkardım pijamasının içinden bu çıktı. Isırmış 2-3 yerinde minik kızarıklıklar var. Eşim kanatlı karınca bişey olmaz dedi ama benim içim hiç rahat değil. Anlayan bi bakabilir mi?
