esrayusuf46 epilepsi nöbeti harici herhangi bir sıkıntısı varmıydı? Bu arada tedavi edilebilir bir hastalık mı sizinki ne durumdasınız acaba çok geçmiş olsun inşallah tedavisi olan bişeydir şifa diliyorum. Bizim de tüm sonuçlarımız temiz doktor şimdi bu testi istedi çok korkuyorum nörolojik olarak hiçbişeyi yokmuş ama bakalım genetikte bişey çıkacak mı korkuyla bekliyorum