Bebeğim 3,5 aylık doktorumuz bugğn 4 aylıkken oturtabilirsiniz destekli dedi. Bebek sandalyeleri oluyor onlara oturtabilirsiniz dedi. Ama burada araştırdığımda genelde 5-6 ayda destekli oturtma başlamış. Acaba yanlış mı anladım soktoru ya yanlış bilgi verecek hali yok heralde adamın. Bebeğim dönmeye başladı kaba motor becerileri iyi olduğu önden gittiği için oturtabilirsin 1-2 haftaya dedi. Babyjem oturak almıştım ona orurtacağım doktprun dediğine göre 4 aylıkken. Ne diyorsunuz yanlış mı yapıyorum?🤷🏻♀️