esraliasel Kaçıncı gününde kullanmaya başladınız ? Alan kullanan memnun kalan oldu mu aranızda internette baya çıkıyor hangisi alacağıma şaşırıyorum yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler ♥️🙏🥰
mnkanne1 esraliasel 3 üncü gün korse taytlar var onlardan kullanabilirsin demişti doktorum ilk 2 gün de çarşaf sardık korse gibi sıkı sıkı
ftmklcaydn 10gün anne usulü yemeni kuşak gibi sar sonra da konseye geç dedi doktorum yaşadığım yer çok sıcak diye cırtlı babyjem korse aldım kullandım 10günden sonra.(uyurken çıkardım sadece) 40-45gün sonra da ara ara kullandım sıfır göbek 😎
esraliasel irmarose memnun kaldınız mı ne kadar sürede faydasını gördünüz ? Kaç saat belinizde kaldı ? 🙏♥️
irmarose esraliasel evet kaldım br kere sayesimde dik yürüyebiliyordum sabah kalkınca takıyorum akşam yatana kadar taktım sonra bir küçüğüne geçtim bir süre de onu kullandım o baya toparladı sonra da külot korse giydim bir süre toplamda 2-2.5 ay olana kadar taktım
canantrkr irmarose ben 4 ay oldu doğum yapalı suan taksam ile yararmı ilk zamanlar takmadım içerisi birbirine yapşmasın dediler
irmarose canantrkr bu konuda herkesin görüşü farklı oluyor benim doktorum tak demişti ben taktım çok memnun kaldım. Sizin yerinizde olsam şimdi de takmaya başlardım belki biraz daha yavaşta olsa karnı illa ki toparlayacaktır