Glzrpdr tuzsuz acısız ve kendi yaptığım salçayla kendimize yaptığım gibi yapmıştım sonra çatalla iyice ezip yedirmiştim ilk olarak. Ama biz şükür doğduğundan beri hiç gaz problemi yaşamadık eğer öyle bir sorun olacağını düşünüyorsanız gazını alacak yöntemleri araştırabilirsiniz