gamzeg_g Merhaba kızlar ilk çocuğum ve mama sandalyesi alıcam ama nasıl birşey almam gerekiyor nelere dikkat etmem gerekiyor bilmiyorum çok pahalı olmayan memnun kaldığınız mama sandalyesi önerebilirmisiniz?
gamzeg_g gamzeg_g bakıyorum yorumlarda oturma yeri dar falan diyorlar nasıl bi ölçü olması gerekiyor kilolu bi çocuğum yok beğendiklerimden alsam dar mı gelir yine de
Mysmrtfrt gamzeg_g kiwi koala kullanıyorum şu an 14 aylık hala rahatlıkla kullanıyoruz arkadaşımın kızı 3 yaşında aynı mama sandalyesi hala kullanıyor ben de zaten ondan görüp almıştım ama fiyatları bi tık yüksek
sifirekran_bolkitap gamzeg_g ikea antilop düz ve kullanımı kolay, tatile memlekete gidince arabaya rahat sığıyor.
Fatma3640 Kesinlikle ikea al ben Ankara’da mağazadan aldım bir parça eksikti onu da internetten aldım o kadar işlevsel ki temizliği kolay hantal değil macera arama ikea antilop al