Ağlamak istiyorum çok yoruldum kolik bitti tam normale dönmek üzereydik ki 3 ay 18 günde atak geldi sabahtan beri ne uyku var ne mızmızlık bitiyor çocuğun gözünden uyku akıyor ama aklı gidiyor resmen uyuyacağım diye ilk bebeğim sakindi hiç böyle şeyler görmedim bilmedim valla ikinci zor bi bebek olunca insana daha zor geliyor sanki tecrübelerinize talibim nasıl atlatırız bu süreci 🌸