bis_8 Ay oğluşumun adı göktuğ 🥹❤️ durun aşkım depreşti gidipte oğluşumı öpeyim uykusunda bide uyansın da bi cinnet geçireyim 😂😂😂
sezer2022 Milkmama evet onlarada karşılar 🤗 burda konu Ğ olduğu için Ğ koymam dedim, şç içinde aynısı geçerli
Papatyaa21 momm_ bencede yiğit😍 ben nedense içinde gök geçen isimleri sevemiyorum kulağıma hoş gelmiyor göktüğ gökberk göktürk vsvs 😌
Uzayyy Birdunyabircennetannesi @Elmas16 Ğ harfi karakterde baskın rol oynar . Dediğim dedik inatçı bildiğini okuyan bir karakter çıkar . Ergenlik dönemlerini zorlu geçirirler ama ileri yaşlarda olgun bir yapıya sahip olurlar . Ticarete yatkın olurlar.
Birdunyabircennetannesi Uzayyy Evet çok zor bir çocuk Aşırı dediğim dedik maalesef 🤦 Şuan böyleyse ergenlikte çok daha zorlayacak diyorum
tosbikannesi6 Uzayyy aaa oğlumun adı Ensar önünde Muhammed var ama kullanmiyoruz. Bize de bir şeyler söylemek ister misiniz 😂😂😂🖤
asminmom Uzayyy Ya adım Yağmur söylediğiniz herşey karakterime uyuyor. Bende nedenini arıyordum meğer ismimdenmiş ne çektim bu Ğ’ den pühh 😂