Aynı durumdayım.. bunu yazmak için girdim sizin başlığınıza denk geldim. 15 aylık talebi hep soldan yana. Bariz bir fark olmaya başladı canım çok sıkkın. Sanırım başlarda solak olduğum için ben hepni soluma aldım şimdi rahat edemiyor sağda. Sütte var ama biraz emip itiyor diğer memeyi istiyor. Uyurken hep sağ veriyorum uyku sersemi alıyor. Sizde öyle yapabilirsiniz en azından deformasyonu dengelemek için :)) ablam eşitsizliğin emzirmeyi kestikten sonra da kaldığını söyledi bir de..