Selamlar, batıdan doğuya geçiyoruz nasipse. Dopuya nereler yazalım bana fikir verin lütfen. Tazminat durumu, sosyal yaşam, hastane durumları. Bunlarla ilgili fikirlerinize ihtiyacım var. Siirt hariç, siirtte görev yapmıştık😋 Şimdiden teşekkür ederim❤️