Olurmuolurmu Kızlar haftaya inşallah bebiş ek gıdaya geçecek. -Ek gıda sürecinde nelere ihtiyaç duyuluyor (önlük vs.)? -Bunları alırken dikkat etmem gereken şeyler (sağlıklı malzeme vs.) veya önerebileceğiniz markalar var mı? Teşekkür ederim şimdiden🤍
bisenakillisinzaten Olurmuolurmu mama sandalyesi cam rende Mama kaşığı Önlük Haşlama aparati Meyve emzigi Organik beslemek istiyorum derseniz de ek gıda setlerine bakabilirsiniz Trendyoldan falan
Ballilokmam11 Olurmuolurmu önlüğü ilk tadim aşaması silikon boyundan olanı kullandım sonra yemeye başlayınca gömlek gibi giyilenden kullaniyorum tavsiye ederim üstü başı batmıyor böyle
Kuzeynepp Olurmuolurmu bize doktorumuz cam rende önermişti aldım onun dısında bebek tabagı faln var ama bn evdeki klask tabaklara koyuyorum😁 gıda ürünlerinide internette Vitma sitesi var güvenilirdir arastırın isterseniz hep ordan alıyorum ay ay da ayırmışlar kolaylık olmuş.
nnuurrr bisenakillisinzaten Meyve emziği hariç birebir bunları aldım. İki ay olacak ek gıdaya başlayalı başka bir şeye ihtiyaç duymuyorum şimdilik.
Arasefemom bisenakillisinzaten Bunlara ek olarak söyleyebileceğim tek şey , su için biberon ☺️ daha suluk tarzında ağız kısmı biraz daha geniş ☺️ Geri kalan gerekli herşeyi yazmış arkadaş ☺️
bic Bende 10 güne başlayacağım tadım yaptırmaya. Sormak istediğim şey şu irmik pekmez salça vb yiyecekleri nereden almak iyi olur. Şimdiden fikir edinmek istedim başlığı görünce sorayım dedim 🥰
ayse68 bic Penelope gurme markasının 6 ay ek gıda setini aldım. Ve tuzsuz bebek salçası. Birde şeker yerine elma suyu konsantresi aldım.
Olurmuolurmu @bisenakillisinzaten @aynur744 @nnuurrr @bic @Ballilokmam11 @ayse68 @Kuzeynepp @Arasefemom Kızlar hepinize çoooook teşekkür ederim🌼🌼