27 aylık kızım cümle kurmuyor yani anne gel baba gitti gibi cümleleri yok.Ancak sayı sayar ,kare yuvarlak yıldız gibi şekilleri bilir ve söyler , renkleri bilir söyler ,anlamlı kelimeleri vardır dedimi yapar ve anlar ancak cümle kurması yok bazende ismine dönüp bakmaz bir işle meşgul ise bazen ise örneğin kırmızıya kı sarıya sa der yani kelimeleri kısaltır bunlar ayına göre normal mi ilk çocuğum ve etrafımda yaşıt hiç kimsesi yok cümle kurmasina kafanı çok takıyorum