Kızlar moralim bozuldu aksam aksam kızım 3 kilo doğdu hastaneden çıkarken 2700 dü ben bayağı zayıf ve minyonum eşimde normal standartlarda kızım doğduğunda kaynanam annem ikisi yanımdaydı gorumcelerim kaynanama kilosu ne kadar diye soruyordu merak edip bir tane gorumcem dogum yapti o 4.400 doğurdu ama iri yarı eşi ve kendisi ben 3 doğurdum 2.700 e düşünce kaynanama valla biraz zayif sanki ama iyi bile doğurmuş dedi kizim icin o sıra takmadım onun kızı şimdi 2.5 yaşında 11 kg benim kızım da bayağı tombul duruyor gidılı yumuk yumuk 1 ay sonra 1.5 yaşında olacak 13.500-14 kg arası ve sürekli gören maşallah der ama gorumcelerim meraklı demin eşime demişki tombik ne yapıyor iyi demiş eşim kızımın kilosunu sormuş eşimde 13.500 -14 civari deyince hiç normal değil o zaman 10 olmalı benimki bile şuan 11 normal kiloda obez olmasın doktorlara gösterin demiş eşim de beni arıyor korkmuş ya normal değil deyip duruyorlar dedi bende sinirlendim eşime birsey olsa doktor söyler iki doktor hem özel hem devlet kontrollü gidiyoruz gayet iyi problem yok diyorlar ama şuan herseye raen benim bile psikolojim ve moralim bozuldu hiç takmayan ben 1.5 saattir takıyorum kafama ben bile kızımın kilosunu veya başkasının çocuğunun kilo boyunu merak etmezken onlara niye dert oluyor anlamadım önemli olan sağlıklı olması değil mi yarın zaten genel kontrolumuz var .