melek5996 Kızlar merhaba bebeğim 3 ay 7 günlük son zamanlarda sık sık kaka yapıyor gazı var gibi zorlanıyor gazla beraber çıkarıyor ve çıkardığında sırtına kadar bulaşıyor bugün saydım 6 defa kaka yaptı bu normal mi bana çok fazla geliyor
gncglozclk melek5996 günde 7 defaya kadar normal sonrası ıcın doktor bakması lazım diye biliyorum canım 💕
melek5996 Bu arada kaka rengi sarı ve pütürlü bu konuda sıkıntı yok ama ishal mi acaba diye düşünüyorum
elyesaslan melek5996 benim bebeğim mi anormal acaba günde sadece 1 kere yapıyor taş çatlasın arada bir 2 kere
melek5996 elyesaslan anne sütü alan bebeklerde 5 gün yapmamayı bile normal karşılıyorlar ama bizimki de fazla yapıyor sanki
fatmazhr Anne sütu alan bebekler günde 6ya kadar kaka yapması normalmıs mıdelero çabuk sındırdıgı için