Papatya-eylul88 Kızlar sol tarafımdaki dikiş daha şiş kırmızı belirgin ve dikişin uzerine dokunca acıyor sizce neden?sizin bütun dikişler aynı orantidamı.bide neden acır 6 ay oldu dogum yapali.hafife sizlama var
helinsila Papatya-eylul88 benimde beş buçuk ay oldu ne iz var ne bişey gayet iyi sadece bı ara bı miğde bulantisj bı karın kismimda ağrı dedim kesin dikişlerim içerden açıldı çok korktum hastaneye gittim bide sorunca dikişler alindimi bı sıkıntı varmiydi diye dedim aha kesin bişey var öyle bı korktum ki röntgen fln çektiler çok şükür bişey çıkmadı arada olur öyle canım kolay bişey değil sezeryan gerçekten kimine çok basitmiş kolaya kaciliyormus gibi geliyorda
Tursununannesi Papatya-eylul88 İlk doğum yaptığım bir ay içerisinde şu an kırmızı olan yerimden çok hafif sarımsı pembemsi sızdırmalar olmuştu herhalde enfeksiyon oldu o an krem kullanmıştım sonra da orası kırmızı kaldı düzelir diye bekledim ama dokuz ay oldu herhalde düzelmeyecek
Papatya-eylul88 helinsila sezeryan mi kolayy allahim sezeryannn diyince bile tüglerim diken diken oluyor😥😥