Merhaba kızlar son 1 haftadır oğlum sürekli ağlıyor kucak istiyor istediği yapılmazsa çok hırçınlaşıyor sakinleştiremiyorum neden oluyor anlamıyorum sürekli dışarı istiyor ama zaten ben hergün 2 3 saat dışarı çıkaran biriyim çocuğumu evde sıkılıyor desem oda olamaz bu nedir lütfen aynı sorunları yaşayan varsa yardımcı olsun nasıl bi yol izlemem lazım şuan bu yazıyı oğlum evi başıma yıkarken yazıyorum siz düşünün