Kızlaaar gazı var desem gaz ağlamaaı gibi değil. Memeyi veriyorum emmiyor aç desem memeyi tutar. Çözemedim öyle çok ağlıyor ki katıla katıla sesi kısılıyor resmen. 😭😭 kolik desem bu zamana kadar yoktu özellikle bugün çok fazla oldu. Susturamıyorum elini emiyor emzik veriyorum onu emiyor atıyor ama emiuor. Ama emzirme istiyorum katiyen emmiyor 🥲🥲 sütüm de var bakıyorum gelmiyor mi diye ama geliyor sizce neden ağlıyor? Aranızda yaşayan var mı?