DevosMom Bu klinik ve doktora daha önce muayene olan var mıdır acaba? Nasıl bir doktor kendisi, giden varsa memnun musunuz?
Baturalpinannesi DevosMom Ankara dayken oğlum için sürekli giderdik Cağlar hocam çok iyidir Eda hanıma muayene olmadık ama çok tatli çocuklara yaklaşımı falan çok iyi
DevosMom kbrglc normalde ben de g2 hafta önce götürecektim ama görüntüleme cihazları falan yokmuş bizim de karaciğerle alakalı problemimiz olduğu için gazi tıpa gidiyoruz şuan. Çağlar hocaya rutin takip için götüreceğim yine de
DevosMom bestmaam23 merhaba çağlar beyi mayısta sorduğumda 2000 tl’ydi tahliller hariç. Şuan güncel nedir bilmiyorum. Ben üniversite hastanesinde doçent buldum ona götürüyorum 452 tl. Çokta memnunum