yavrupotuncek Kızlar bebeğim beş aylık oldu daha yeni kullanmaya basliycam eczacı iki yada üç damla demiş sağlık ocağı da kendi verdiği damla için dört damla ve limon yada portakal suyu içine damlatarak ver demişti emilimi için ama eczacı buna gerek yok demiş ve kaç damla net bilmiyorum bilen varsa lütfen yardımcı olur musunuz
Mks yavrupotuncek bende bu gün aldım içinde balık yağı da var acaba kaç damla kullanıcam 7 nci aydan gün aldı kızım
Eloooooo yavrupotuncek ocean için bazı doktorlar kilo başına 1 bazıları 2 damla diyor. Ben de çok kararsızım kaç damla verileceği konusunda
Bebegimm1 yavrupotuncek 6 kılo ise çay kasıgına 6damla damlatıp vericeksinz banada eczacı ve sağlık ocagı farklı söylemişti bende emin olmak için doktora sordum oda günde 1 kez kılosu kaç ise o kadR damlatıp vericeksin demişti mesela kılosu 6200 diyelim 7 damla olarak vericeksinz ben yaşına kadR bu şekilde kullandım değeri iyi çıkınca bırakmıştık hepsini aklımdayken ocean iyi bi marka ama ben ne olur ne olmaz diye demir ilaçları dişde leke bırakabilir diye peşinden su içirirm
yavrupotuncek Bebegimm1 aaa öylemi teşekkür ederim benim bebeğimin dişleri daha yok ama aklımda bulunsun
Rwerdst yavrupotuncek oğlum Anemiden hastanede yatmış bir anne olarak size şöyle diyim ocean piyasadaki en düşük demir oranına sahip takviye. İlaç değil bakın takviye. 7 kiloya en az 17-18 damla vermeniz lazım. 2.5 katı olucak şekilde. 8 kiloda 20-21 damla gibi. Ben bu piyasa takviyelerinden neler çektim ama devlette doğru düzgün ilaç yapmıyor malasef hep içeriklerine paraben var 🤕🤕
yavrupotuncek Rwerdst başka onerebileceginiz bir marka varmı ben oceani en iyisi diye bilip aldım d vitaminimizde o
Rwerdst yavrupotuncek diğerlerini alsanızda aynı canım. Fark eden bir şey yok. En az 1ml kullanmanız lazım. Oğluma bestiron kullandığım da oldu. 15 gün kullandık. Sabah 1ml, akşam 1 ml olarak ve 15 gün sonunda 8.5 da 8 e düşmüştü değer 😅😅 yani piyasa takviyeleri hep aynı. Devlet ilaçları da parabenli 🤷🏽♀️🤷🏽♀️🤷🏽♀️🤷🏽♀️🤷🏽♀️ iki ucu bo*lu değnek🤣🤣🤣
ezoanne Kızlar bu hep yanlış biliniyor 1 damla değil 1 ml ikisi çok farklı şeyler, oceanın bir mli 8,5mga yani 20 damlaya denk geliyor ordan hesaplayın, ayrıca ocean temiz içerikli değil bestiron ya da sidefer kullanmanızı tavsiye ederim 🫶🏻
busraegemelih Şırınga ile 0.5 ml veriyorum ben doktor bu şekilde söyledi zaten kutunun içinde bi aparat var adını bilmiyorum damlalık gibi. İki üç gün onu kullanıp sonra şırıngaya geçeceğim