Kızlar valla gülmeyin ama kafaya takıyorum bu durumu. Bugün makyaj yaptım yine pütür pütür durdu. Oysaki yüzümü iyi nemlendirdim. Makyaj bazı sürdüm. Fondoteni sürünce yine pütür pütür iğrenç oldu. Gözlerimin altına sürdüğüm kapatıcı çizgilere doldu. Silmek zorunda kaldım. Ne yapsam olmuyor. Pudra mı almam lazım. Eğer öyleyse hangisini alim. Fikirlerinizi bekliyorum. Teşekkür ederim.