Herkese merhaba. Buralarda yeniyim bu benim ilk postum baktım herkes ne derdi varsa döküyor bende akıl danışmak istedim. Bebeğim 8 aylık oldu biz dün kontrole gittik ve bebegim bir ayda yalnız 50 Gr almış ve boyu hiç uzamamis baş cevresi vs aynı kalmış. Çok moralim bozuldu. Günde toplam 700 ml anca mama içiyor ve ek gıda çok az yiyor. Beslenme reddi olmaması için hiç zorlamiyorum ağzını kapatınca bırakıyorum ama yanlış mı yaptım acaba zorlasam yedirsem büyürdu en azından 🥺 günde çeyreğin de yarısı avokado çeyrek muz yarım ceviz bir yemek kaşığı yoğurt ve çok az çorba içiyor sadece. Patates havuç yapıyorum sevmiyor kıyma yemiyor. Bana öneride bulunur musunuz ne yedirmeliyim ve ne kadar yedirmeliyim. Gelişim geriliğine sebep olur mu bu durum var mı tecrübesi olan?