bbb0707 2 yaşındaki çocuğun konuşmaması (anne baba gel gibi) komut almaması ( bunu ver şunu buraya koy gibi) işaret parmağı kullanmaması kendi kendine oynamaması normal mi?
petitonunannesii bbb0707 Konuşmaması yani cümle kurmaması biraz daha beklenebilir belki ama diğerleri normal değil