Çok önerlmesi sebebiyle ben de zühre ana aldım. Her ne kadar ilave şeker içermiyor koruyucu vs içermiyor yazsa da yani bi ürn katkısız asla öyle olamaz. O yuzden bebeğime bermemeye karar versim. İçerğk bilgisi de sadece karadüt özü diye yazıyo. Ben sanmıyorum sadece karadut olduğuna. Ayrıca şişenin üstündeki firma bilgisi ile internet sitelerndeki firma farklı bu da beni kuşkulandırdı. Bir de hologram muhabbet var. Okutmak için siteye giriyorum, site merdiven altı bi site gibi. Yani bu onun orjinal olduğunu vs kanıtlamazki. Resmi bi site değil bi hükmğ yok. Bir de genomenlerin çok dilinde, diyorum kesin bi bityeniği var. Ve en önemlisi, bir alana ikinci 1tl diye kampnyayşa satılıyorsa cidden soğuyorum. Velevki aldım ama bebeğime vermekten vazgeçtm güvenemiyorum.