611 evet biraz çok bunun için gerekirse emzirme danışmanı ya görüşün ama zaten iki aylık olmuş gece uyandirmaniza gerek yok ben kırkı çıktıktan sonra gece uyandirmadim ve kendisi 3 saat arayla uyandı aciktikca ama bırakın gece emmezse aç kalmaz açılırsa zaten kalkar gündüzleri de sürekli emzirkmek yerine 3 saatte bir emzirmeyi deneyin ama çokta takmayın nasıl her büyük insan bir olmuyor kimi kilolu kimi zayıf kimi uzun kimi kısa bebeklerde öyle