Merhabalar, oğlum 15 aylık baba dede anne derken ade ve mama demeye çalışıyor 12 aylıkken çayı görünce cışsss diyordu şimdi demiyor. Ellerini bay bay diyerek çok çırpıyor bide son zamanlarda parmak uçlarında yürümeye başladı ara ara yapıyor bunu görümcem Instagram’da bir videoya denk gelmiş otizim belirtileri diye canımı sıktı parmak uçlarında ara ara yürümesi kötü bişey mi bide konuşması için neler yapabilirim…???