Bugün 3 aylık olduk . Benim bebiste 5 dk bir memeyi emip bırakıyor sonra ağlıyor emmek istemiyor bende diğer memeyi veriyorum ama saatini ben sık yapmaya çalışıyorum hep bi doymuyosa endisesinden bide sütü bitirdi mi anlamiyorum hep sut varmis hissi var 🤣🤣. Yarın kilo kontrolumuz var bakalım ne diyecekler 🤭