Aynı dert bendede vard çok sükür iki ayı geçince rahat ettik biraz en son bebek arabasını yatak odama sokmustum uyanınca gezdiriyordum ama yinede çok iyi oldugu söylenemez yani tek yapılabilecek sey sabır sabır Allah sabır güç kuvvet versinn çünkü ne yapsan olmuyor biryerdensonra huymu nedir bilmem ki alışma süreci işte ama benim ki istisnasız her arabaya bindgmzde uyuyorduu bazen arabadan inesim gelmiyordu eve geldikmi bişey olıyorduçocuga