Efy bizde 3 günlükken crpden yattı yoğun bakıma oksijen düşüklüğü farkedilmiş takılmış şimdi crp 0landı oksijen de çıktı ama düşüklük oluyor ara ara yarın 11 günlük olucak yârın çıkarmayı düşünüyorlar beyin ve akciğerler temiz kalpten olabilir eko çektirin dediler sürecniz nasıl ilerledi acaba