babybabyt satış aynı dolaptaki gibi ürün kariı tarafa ulaşıp onayladığında ücreti gardropsa yatıyo oradan ibana aktarıyosunuz, kargolaması da aynı bir kodla kargoluyosunuz kargo ücreti karşı taraf ödemiyo sizden de kesinti olmuyo 100 liraya sattığınızı ürün sizin elinize 100 lira olarak geçiyo, karşı taraf satın alırken hizmet bedeli diye birşey ödüyo sadece o kadar