zlhtkcn merhaba 30 luk yaparsanız 1 60lık yaparsanız 2 ölçek atın mutlaka. 60 lığa 1 ölçek koymayın yani doğru anladıysam. Mamaların ölçeği ve sıcaklığı sindirim açısından önemli oluyormuş. Çok soğuk, çok yoğun ya da az yoğun olmaması gerekiyor ölçü neyse o. O dönem ben de 30 veriyordum sanırım mideleri nohut kadar oluyor diye okumuştum. 45 lik de deneyebilirsiniz 1,5 ölçek :) Fazla gelince de gaz yapıyor çünkü rahatsız olup uykuları bölünebiliyor :)